Thursday, December 31, 2009

Muhammad Zafran Aiman

Tepat jam 5.24 pagi 24 Dis 2009 (Khamis) lahir la anak ku yang bernama Muhammad Zafran Aiman.... Betul la apa yang di scan sebelum ini.... Alhamdulillah dia pun sihat dan cukup sifatnya... Kalu ikut due date nya lambat lagi tapi dia dah nak kuar kan x per la lagipun aku dah ready nak tggu dia kuar dan x sabar2 pun nak dgr suara dia... Tapi sebelum keluarnya si aiman ni 2 hari juga la aku sakit.... Yang lawaknya aku ni dah la mengandung anak petama x tau la mcm mane sakitnyanak bersalin yang aku tau sakit senggugut tau la... tapi ternyata sakit lagi senggugut dari sakit bersalin... Syukur alhamdulillah aku dapat hadapinya dengan tenang dan sabar... sepanjang aku sakit nak bersalin ni aku ditemani mak dan hubby... dan nasib aku baik dapat bersalin normal... Bila di ingat2 balik apa yang aku tau dari bertanyakan pengalaman org lain sungguh berbeza, setiap org berbeza2 pengalaman bersalinnya.... Bagi aku plk pengalaman bersalin yang sulung adalah pengalaman manis yang x dapat aku lupakan... Kat bawah ni gambar Muhammad Zafran Aiman....
ni la Zafran Aiman
kecik2 dah pandai nak solat

tgk tu comelnya anak ibu

tgk tu kecik2 dah pandai posing

Sayang Aiman anak ibu....... mmmuuuuaaahhhh..... ;-)

1 comment: