Thursday, August 13, 2009

Minggu badan x chat.....

Ehm.... Mula2 lagi dah mengeluh... ari ni baru aku masuk keje, rasa bosan sangat nak wat keje pun malas je... badan ni x chat betul lagi suara pun sengau je... dah 3 hari aku mc bosan plk dok kat rumah... bila datang ofis x abis2 dengan 5s nyer lagi bertambah x sihat la aku ni.... x tau la dengan habuk2 dalam aircond ni... dah ramai yang dapat selsema mcm aku kebanyakannya sumer dapat mc 2 hari dok kat rumah, maklumlah sekarang ni kan tengah sibuk pasal selsema ehem ehem tu... kadang2 takut juga kan cuaca plk x menentu sama mcm penyakit ni la... aku pun dah lama x update blog ni... x der apa pun yang nak bagitau.... Cuma aku dan hubby je baru chat dari demam... Semoga kami sembuh secepatnya... Daaa.... Nanti sambung lg ye....

1 comment: