Monday, November 19, 2012

Dah Lama Tak Menulis

Salam semua bloggers yang mengikuti blogku yang tak seberapa ni.... rasanya dah lama tak kemas blog ni dah bersawang pun.... Sebenarnya banyak cerita yang berlaku pada diriku dan keluargaku... tahun ni je kenduri kawin adik beradik je sampai 2.... pastu dengan aku pindah rumahnya... letih betul la pindah rumah tapi rasa puas hati sebab dah dok rmh baru dan rumah sendiri.... berbaloi la penatnya... nnti kalu ade masa akanku cerita lagi pasal rumah baruku itu....  pastu yang paling latest aku pregnant lagi... syukur alhamdulillah.... semoga aku dan baby dalam kandungan ni sihat walafiat dan diberikan kesihatan sepanjang aku pregnant ni.... aku harap sangat agar tak alah teruk mcm dulu tapi aku masih alah lagi cuma tak teruk mcm dulu.... minggu kandunganku mencecah 10 minggu dah.... dan aku pun baru nak wat buku.... Aiman pun dah 3 tahun... kejap je dia besar rasanya x puas tengok dia masa baby... x per la nnti rasa lagi ade baby.... insyaallah.... rasa nak tulis lagi tapi dah tak tau nak tulis ape.... tak per la wat setakat ni je untuk kali ni tapi mungkin lepas ni banyak lagi aku nak cerita..... jumpa lagi yer.....

No comments:

Post a Comment