Wednesday, December 2, 2009

Macam2 cerita dalam satu entry....

Lamanya x update blog ni... mcm2 benda yang jadi dalam bulan ni aku pun skrg ni dah masuk 35 mggu... Mggu depan aku dah genap 9 bulan mengandung cuma tunggu masa je... Lepas ni aku plk yang menghitung hari.... minggu ni ramai yang kenduri x kira la kenduri kawin ke, khatan anak ke, kesyukuran ke mcm2 kenduri ada... kat bawah ni ada la gambar ckit2 bole la nak jamu mata kengkawan kan..... hehe.... nikmatilah gambar yang ada di bawah ni ye...

Majlis Pertunangan Natrah & Fitri, semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin

Ni plk kawan juga tapi kawan atas kawan la dah kawin pun pada 28.11.09 yang lalu, selamat pengantin baru dan semoga kekal hingga ke akhir hayat....

Ni plk gambar aku dalam perjalanan senaman bersama hubby tersayang, dia la yang ambik gambar2 ni sumer makin berisi aku ni kan, masa ni kandungan aku berusia 8 bulan...

Ni gambar aku dalam perjalanan pulang ke rumah mertua kat manjung..
Ni gambar baru blk kenduri rumah Irma la ni... Penat sgt rasanya... Dah la badan ni makin berat... hehe...


1 comment:

  1. pregnant tapi tak nampak besar sangat kan? mesti awak ni jenis orang yg kecik molek ajer

    ReplyDelete